مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-24دانش

استاد دانشگاه کردستان جایزه ویژه فستیوال بین المللی گلاویژ دریافت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای عالی جشنواره بین المللی گلاویژ در سلیمانیه جایزه ویژه سالیانە خود را در سال 2021 به بختیار سجادی، - جایزە سالانە عبدالخالق معروف برای پژوهشگر برتر بە زبان کردی در فستیوال بین المللی گلاویژ بە بختیار سجادی، دانشیار زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاە کردستان و مدیر گروه پیشین رشته زبان و ادبیات کردی اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای عالی جشنواره بین المللی گلاویژ در سلیمانیه جایزه ویژه سالیانە خود را در سال 2021 به بختیار سجادی، عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان، اهدا می کند.

این جایزه که هر سال به یک پژوهشگر اهدا می شود، امسال به نام پژوهشگر فقید کرد، عبدالخالق معروف نام گذاری شده که در سال 1364 از سوی رژیم بعث عراق شهید شد.

جایزه مذکور به پاس خدمات و پژوهش های ارزندە سجادی به جامعه علمی و روشنفکری کردستان در بخش ویژه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی گلاویژ بە او تقدیم می شود.

بختیار سجادی دانشیار زبان و ادبیات انگلیسی و مدیر مسئول تنها نشریه علمی مصوب انگلیسی زبان کشور در حوزه ادبیات و نقد ادبی است.

وی عضو پیویسته گروه پژوهشی زبانشناسی و ادبیات کردی پژوهشکده کردستانشاسی و عامل موثر در کسب رتبه علمی پژوهشنامه ادبیات کردی است که تنها نشریه علمی مصوب کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه کردستان جایزه ویژه فستیوال بین المللی گلاویژ دریافت می کند

استاد دانشگاه کردستان جایزه ویژه فستیوال بین المللی گلاویژ دریافت می کند