مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-24اقتصادي

افزایش شمار شوراهای اسلامی کار در بزرگترین شهر صنعتی کشور تا 3 ماه آینده


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش شمار شوراهای اسلامی کار در بزرگترین شهر صنعتی کشور تا 3 ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش شمار شوراهای اسلامی کار در بزرگترین شهر صنعتی کشور تا 3 ماه آینده خبر داد.

حاتم شاکرمی دوشنبه سوم خردادماه در جریان بازدید از دو واحد صنعتی و تولیدی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در جریان سفر به ساوه مشکلات کارگری این شهرستان بویژه موضوع مشاغل سخت و زیان آور در جلسه ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بررسی و با ارائه راهکارهای لازم تصمیماتی در این خصوص اندیشیده شد و مقرر شد ظرف یک ماه آینده جلسه ای با مسئولیت فرماندار در شهرستان تشکیل و اجرای مصوبات امروز مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و چنانچه مانعی در اجرای مصوبات وجود داشت برطرف شود.

وی با اشاره به بازدید خود از واحدهای تولیدی این شهرستان نیز گفت: فعالیت شرکت قوطی سازی کاوه در کشور منحصر بفرد بوده و ایران را از واردات قوطی انواع نوشیدنی ها بی نیاز می کند و نقش بسزایی در تامین نیاز کشور به این محصول دارد.

معاون وزیر کار با اشاره به اینکه تا چند سال پیش ایران واردکننده انواع قوطی نوشیدنی بود، گفت: خوشبختانه بدلیل ظرفیت بالای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار شوراهای اسلامی کار در بزرگترین شهر صنعتی کشور تا 3 ماه آینده

افزایش شمار شوراهای اسلامی کار در بزرگترین شهر صنعتی کشور تا 3 ماه آینده