مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 13:202021-05-24سياسي

مردم زمانی به حرف ما گوش می دهند که مشکل معیشت شان حل شود


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه امروز معیشت مشکل دارد و تا حل نشود نمی توان به راحتی در خصوص مسائل مختلف با مردم صحبت کرد، ابراز امیدواری کرد که با پشتیبانی یک دولت قوی و کارآمد کار را پیش ببریم.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه امروز معیشت مشکل دارد و تا حل نشود نمی توان به راحتی در خصوص مسائل مختلف با مردم صحبت کرد، ابراز امیدواری کرد که با پشتیبانی یک دولت قوی و کارآمد کار را پیش ببریم.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: شرح وظایف نیروی انتظامی و برخی از اقدامات آن در همه جای دنیا مشترک است و فرقی ندارد در ایران یا اروپا باشد و جزو وظایف مشترک و عمومی پلیس در همه دنیا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نمانده ولی ففیه در فارس، او با بیان اینکه بشر در همه جا ی دنیا جرائمی چون دزدی، سلب اموال مردم، تجاوز به عنف و .

می شود، افزود: مسلما در هیچ کجای دنیا این موارد مجاز نیست و خلاف محسوب می شود و قاعدتا در راستای جلوگیری از آنها نیرو انتظامی ورود می کند و این سرفصل مشترک پلیس در همه جای دنیا است.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه پلیس متناسب با فرهنگ جوامع ممکن است وظایفی بر عهده داشته باشد، گفت: این موضوع در دنیا به رسمیت شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زمانی به حرف ما گوش می دهند که مشکل معیشت شان حل شود

مردم زمانی به حرف ما گوش می دهند که مشکل معیشت شان حل شود