مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 13:202021-05-24سياسي

تعلل در پاسخگویی به استعلامات قضایی از عوامل اصلی اطاله دادرسی


یکی از علل ماندگاری پرونده ها در دادسرای جرایم پزشکی تأخیر کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی، سازمان نظام پزشکی، - گمرک و غیره در پاسخگویی به استعلامات قضایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد رحمانیان معاون اول دادستان تهران طی سخنانی با اشاره به نقش دادسرای ناحیه 26 در تأمین امنیت و سلامت در جامعه اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم دادسرای ناحیه 26 سر و کار داشتن آن با حوزه سلامت و امنیت مردم است که هر دو در حوزه صلاحیت های اصلی دادستانی است، هر چند در حوزه سلامت بار مستقیم برعهده کادر و مراکز درمانی است.

رحمانیان با اشاره به اینکه این دادسرا اقدامات بسیار ارزنده ای در بحث داروهای قاچاق و قصورات پزشکی انجام داده است؛ افزود: در حوزه تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه و سوءاستفاده سودجویان و فرصت طلبان اقداماتی انجام داده که می تواند برای سایر دادسراها رویه سازی کند و فعالیت های تأثیرگذارش در حوزه سلامت و جرایم پزشکی قابلیت برندسازی داشته که مجامع علمی و دانشگاهی می توانند از آن استفاده کنند.

معاون دادستان تهران با اشاره به مشکل اطاله دادرسی به عنوان زخم کهنه مراجع قضایی کشور اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات خوبی برای کاهش فرایند دادرسی صورت گرفته و امیدواریم که با برنامه ریزی و مدیریت بهتر، طع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در پاسخگویی به استعلامات قضایی از عوامل اصلی اطاله دادرسی

تعلل در پاسخگویی به استعلامات قضایی از عوامل اصلی اطاله دادرسی