مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 15:002021-05-24اقتصادي

مراجعه بیش از 35 هزار خودرو برای معاینه فنی در تبریز/اعلام نرخ معاینه فنی


مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز از مراجعه بیش از 35 هزار خودرو برای معاینه فنی در تبریز طی دو ماهه اول سالجاری خبر داد و نرخ معاینه فنی خودروها در سال 1400 را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز از مراجعه بیش از 35 هزار خودرو برای معاینه فنی در تبریز طی دو ماهه اول سالجاری خبر داد و نرخ معاینه فنی خودروها در سال 1400 را تشریح کرد.

اصغر آدی بیگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که معاینه فنی به عنوان خدمات فنی و زیر ساختی در بحث کنترل خودروها محسوب می شود و تابع تصمیمات دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا است اما در ایامی که محدودیت فعالیت برای بیشتر مشاغل اعمال می شود نیز به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی افزود: با توجه به فعالیت مراکز ششگانه معاینه فنی خودرو در شهر تبریز، تعداد مراجعه در دو ماهه اول سال 1400 به مراکز معاینه فنی 35151 دستگاه خودرو بوده که میانگین روزانه 560 الی 600 مراجعه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته و محدودیت های تردد، کاهش محسوسی ندارد.

وی ادامه داد: از تعداد خودروهای مراجعه کننده به مراکز ششگانه، 25 درصد از شاخص ترمز، 37 درصد از شاخص آلایندگی، 24 درصد از وضعیت ظاهری، 10 درصد از شاخص کمک فنر و چهار درصد نیز از شاخص انحراف محور مردود شده اند که نسبت به مدت مشاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 35 هزار خودرو برای معاینه فنی در تبریز/اعلام نرخ معاینه فنی

مراجعه بیش از 35 هزار خودرو برای معاینه فنی در تبریز/اعلام نرخ معاینه فنی