مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 15:302021-05-24سياسي

بالغ بر 700 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری واجد شرایط رای دادن هستند


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بالغ بر 700 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بالغ بر 700 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

ملک محمد قربانپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از تعداد داوطلبان شرکت کننده برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در چهارمحال و بختیاری 3616 نفر توسط هیات اجرایی صلاحیتشان تایید شد، اظهار کرد: در تعدادی از روستاهای استان تعداد داوطلبان به حد نصاب لازم برای تشکیل شورا نرسید، بنابراین 23 نفر از داوطلبان این روستاها در این فرآیند حذف شدند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: در نهایت پرونده 3594 داوطلب تایید شده توسط هیات اجرایی برای تایید صلاحیت به هیات های نظارت بخش ها ارجاع داده شدند، از این تعداد 3414 داوطلب تایید نهایی، 148 داوطلب رد صلاحیت و 33 داوطلب نیز از ادامه فرآیند شرکت در انتخابات شورای روستا انصراف دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 700 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری واجد شرایط رای دادن هستند

بالغ بر 700 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری واجد شرایط رای دادن هستند