مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 16:452021-05-24ورزشي

برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چند روز پیش بود که یوونتوس موفق شد با غلبه بر آتالانتا در دیدار فینال جام حذفی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند تا آندره آ پیرلو در نخستین سال حضورش در بیانکونری، - پس از سوپرجام اسپانیا و دیدار الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا، حالا دیدار سوپرجام ایتالیا بین اینتر و یوونتوس نیز در عربستان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چند روز پیش بود که یوونتوس موفق شد با غلبه بر آتالانتا در دیدار فینال جام حذفی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند تا آندره آ پیرلو در نخستین سال حضورش در بیانکونری، پس از سوپر جام فصل قبل، دو جام را برای یووه به ارمغان بیاورد.

پس از اینکه قهرمانی اینتر در رقابت های سری آ ایتالیا مسجل شده بود، قهرمانی یوونتوس در جام حذفی به نشانه برگزاری یک دیدار سوپرجام حساس میان دو غول بزرگ فوتبال این کشور بود تا شاهد برگزاری دربی ایتالیا در آینده ای نزدیک باشیم.

اما امروز دال پینو رییس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، اعلام کرد که دیدار سوپرکاپ این کشور بین اینتر و یوونتوس قرار است در عربستان برگزار خواهد شد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در این خصوص می گوید که انتظار می رود این بازی در ماه ژانویه 2022 برگزا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان

برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان