مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 18:102021-05-24حوادث

استمرار طرح برخورد پلیس با تورهای گردشگری فاقد مجوز در گیلان


جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین ابلاغی توسط مؤسسات مسافرتی و گردشگری برای حفظ امنیت مسافران و توسعه این صنعت گفت: - ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین ابلاغی توسط مؤسسات مسافرتی و گردشگری برای حفظ امنیت مسافران و توسعه این صنعت گفت: طرح برخورد با گروه ها و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

سرهنگ حسین حسن پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان با توجه به جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان میهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز است، اظهار کرد: موسسات مسافرتی و گردشگری برای توسعه این صنعت موظف به رعایت قوانین ابلاغی و ایمنی مسافران خود هستند.

وی با اشاره به نارضایتی عمومی از نحوه تبلیغات تورهای گردشگری مختلط و خودروهای آفرودی فاقد مجوز در فضای مجازی و ایجاد ناهنجاری در ییلاقات، سواحل و اماکن تفریحی تصریح کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست و از حقوق شهروندان قانونمند حمایت می کند اما این آزادی نباید موجب به خطر افتادن جان دیگران و آزار سایرین باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم برخورد پلیس با تورهای گردشگری مختلط، غیر مطمئن و فاقد مجوز در قالب تیم های کوهنوردی، آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار طرح برخورد پلیس با تورهای گردشگری فاقد مجوز در گیلان

استمرار طرح برخورد پلیس با تورهای گردشگری فاقد مجوز در گیلان