مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 21:152021-05-24ورزشي

نگاهی به مقوله آموزش بوکس نیست / باید مشکل شغل حساب نشدن مربیگری حل شود


متاسفانه علی رغم این که آموزش می تواند یک سرمایه برای پیشرفت مربیان در سطح شهرستان ها، استان ها و کشور باشد، نگاه به این مقوله وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدرس فدراسیون بوکس گفت: متاسفانه علی رغم این که آموزش می تواند یک سرمایه برای پیشرفت مربیان در سطح شهرستان ها، استان ها و کشور باشد، نگاه به این مقوله وجود ندارد.

کوروش ملایی سفیددشتی، مدرس خوزستانی فدراسیون بوکس که هم اکنون در دوره مربیگری سه ستاره جهان در دوبی به سر می برد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کلاس مربیگری سه ستاره که بالاترین رتبه مربیگری در بوکس جهان محسوب می شود، حضور دارم.

این کلاس همه ساله توسط فدراسیون جهانی بوکس برگزار می شود که متاسفانه به دلیل همه گیری کرونا این کلاس برای دو سال متوقف شده بود.

میزبانی کلاس های دو ستاره و سه ستاره حتما باید توسط فدراسیون جهانی آیبا مشخص شود و فدراسیون های کشورها با توجه به بالاتربودن نوع امکانات شان می توانند میزبانی این کلاس ها را برعهده بگیرند.

وی در ادامه نیز با بیان این که متاسفانه علی رغم این که آموزش می تواند یک سرمایه برای پیشرفت مربیان در سطح شهرستان ها، استان ها و کشور باشد، نگاه به این مقوله وجود ندارد، افزود: فدراسیون بوکس با راه و روشی که در پیش گرفته و جهت آن نیز بسیار مناسب است، در حال تلاش است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مقوله آموزش بوکس نیست / باید مشکل شغل حساب نشدن مربیگری حل شود

نگاهی به مقوله آموزش بوکس نیست / باید مشکل شغل حساب نشدن مربیگری حل شود