مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-24اجتماعي

درخواست کمک برای تکمیل یک پروژه بزرگ زیست محیطی در دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه به شدت نگران محیط زیست هستیم، گفت: از شهرداری تهران و خیرین برای تکمیل پروژه های زیست محیطی این دانشگاه درخواست همکاری دارم.

- رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه به شدت نگران محیط زیست هستیم، گفت: از شهرداری تهران و خیرین برای تکمیل پروژه های زیست محیطی این دانشگاه درخواست همکاری دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای ایجاد باغ موزه گیاه شناسی با شهردار تهران با بیان اینکه امروز یک کار بزرگ در قالب تفاهم نامه منعقد و اجرایی خواهد شد، گفت: برای دانشگاه تهران مایه خوشبختی است که یک فرصت دیگری برای آن فراهم شده تا علم و دانش خود را در عمل و خدمت به جامعه قرار دهد.

این دانشگاه برای اجرای مسئولیت اجتماعی خود اهمیت بسیاری قائل است و اعتقاد دارد که دانشگاهی برای مردم و به خاطر مردم است.

وی با تأکید به اهمیت تلاش جهت ارتقا کشور و حرکت به سمت توسعه پایدار خاطرنشان کرد: طبیعی است که موضوع امروز یک فرصت جدیدی را فراهم کرده است و من باید از شهرداری تهران قدردانی کنم که در این جهت خیر گام برداشته است.

ما که در دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین بخش آموزش عالی در شهر تهران حضور و در نقاط مختلف این شهر فعالیت داریم، علاقه مندیم تا اثر وجودی دانشگاه نه تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک برای تکمیل یک پروژه بزرگ زیست محیطی در دانشگاه تهران

درخواست کمک برای تکمیل یک پروژه بزرگ زیست محیطی در دانشگاه تهران