مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 03:302021-05-25سياسي

کاهش مشارکت در انتخابات جنگ روانی دشمن است


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به چهار مأموریت برقراری امنیت، افزایش مشارکت، انتخاب درست و حفظ سلامت، سپاه در انتخابات، گفت: کاهش مشارکت در انتخابات جنگ روانی دشمن است.

- ، سردار محمد عبدالله پور شامگاه دوشنبه گفتگوی مجازی با بسیجیان استان گیلان با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: در آزاد سازی خرمشهر بر اساس بیانات امام راحل دست غیب الهی مشاهده شد.

وی با بیان اینکه محور مقاومت به ویژه فلسطینیان امروز از شهدای دفاع مقدس ایران اسلامی تأسی گرفته اند، گفت: آنها با مقاومت اشغالگران را وارد به تسلیم کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تأسیس این نهاد انقلابی را هدیه عظیم به ملت ایران توسط امام راحل دانست و افزود: سپاه در مقابل فتنه ها ایستاده و با راه اندازی بسیج در بسیاری از حوزه ها نیز مشکلات را رفع کرده است.

سردار عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با کمک بسیج با قدرت به پیش می رود، تصریح کرد: در برهه های مختلف بسیجیان در راستای حفظ انقلاب و ارزش ها و آرمان ها ایستاده اند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اواخر خرداد ماه امسال و با بیان اینکه انتخابات امسال بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: دشمن برای پیشبرد اهداف خود به دنبال القای ناامیدی به مردم و دور کردن آنها ار ارزش ها و باورهای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مشارکت در انتخابات جنگ روانی دشمن است

کاهش مشارکت در انتخابات جنگ روانی دشمن است