مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:102021-05-25سياسي

ساماندهی 3 هزار نفر برای نظارت بر انتخابات در استان بوشهر


قائم مقام هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: بخش مهمی از آموزش شبکه نظارت صورت گرفته و ظرف هفته های آتی نیز ادامه خواهد یافت و سازماندهی اولیه بیش از سه هزار ناظر در استان صورت گرفته است.

- خلیل رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: براساس اصل 99 قانون اساسی، نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان است و طبعا هیأتهای نظارت منتسب نیز امر نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان را انجام خواهند داد.

سخنگوی هیات نظارت برانتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر در خصوص نقش بی بدیل شورای نگهبان در حراست از اسلامیت و جمهوریت ارتباط تصویری برگزار شده و پنجم خرداد ماه نیز همایش استانی آموزشی - توجیهی به صورت حضوری، با رعایت پروتکلهای بهداشتی و حضور مسؤولین محترم استانی دست اندرکار امر انتخابات برگزار خواهد شد.

قائم مقام هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بخش مهمی از آموزش شبکه نظارت صورت گرفته و ظرف هفته های آتی نیز ادامه خواهد یافت و سازماندهی اولیه بیش از سه هزار ناظر در استان صورت گرفته است.

رضایی افزود: ان شاالله با تعامل و همکاری خوب و موثر نهادهای اجرایی، امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی شاهد برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 3 هزار نفر برای نظارت بر انتخابات در استان بوشهر

ساماندهی 3 هزار نفر برای نظارت بر انتخابات در استان بوشهر