مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-25سياسي

مددجویان مانه وسملقانی صاحب خانه می شوند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از آغاز ساخت 401 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان مانه وسملقان در قالب انعقاد تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از آغاز ساخت 401 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان مانه وسملقان در قالب انعقاد تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد، بنیاد علوی و بنیاد مسکن خبر داد.

مجید الهی راد، در جلسه هماهنگی تفاهم نامه احداث مسکن محرومین با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن اظهار کرد: طی این تفاهم نامه سه جانبه منعقدشده احداث 401 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه وسملقان پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه برای احداث این واحدها، اعتباراتی به صورت بلاعوض توسط کمیته امداد و  بنیاد مستضعفان هزینه می شود، افزود: همچنین از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و آورده مددجویان نیز برای تکمیل این پروژه ها استفاده می شود.

گفتنی است که هم اکنون 190 خانوار نیازمند در قالب این طرح شناسایی شده و با ورود میدانی امدادگران و همکاران بنیاد علوی تا چند روز آینده تمامی این خانوارها شناسایی و برای شروع به ساخت مسکن آن ها اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان مانه وسملقانی صاحب خانه می شوند

مددجویان مانه وسملقانی صاحب خانه می شوند