مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:302021-05-25فرهنگي

اسطوره سازی در بیان لازمه ادبیات پایداری است


مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه امروز ادبیات پایداری به معنای واقعی نداریم، گفت: اسطوره سازی در بیان لازمه ادبیات پایداری است.

- ، فیروز فاضلی صبح سه شنبه در جمع ناشران و نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه ادامه راه پایداری به ویژه در حوزه تولید آثار ادبی باید به واقعیت ها توجه بیشتری شود، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر ادبیاتی با عنوان ادبیات پایداری نداریم اما کتاب های پایداری و دفاع مقدس داریم.

وی با تأکید بر اسطوره سازی در حوزه فرهنگ پایداری، افزود: وجود اسطوره برای هر جامعه لازم و ضروری است زیرا اسطوره زمینه فرهنگ سازی و نهادینه شدن یک باور را فراهم می کنند.

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه در حوزه ادبیات به ویژه ادبیات پایداری مخاطب شناسی اصلی ضروری است اما نویسنده در این بخش هم باید به گفتن و هم به چگونه گفتن توجه کند، گفت: نویسندگان ادبیات پایداری برای ماندگاری و جلب مخاطب باید چگونگی گفتن آنها متفاوت بوده و دارای سطح بندی باشد.

وی با بیان اینکه در این بخش باید برای نوجوان، جوان و انسان فرهیخته حرفی برای گفتن داشته باشیم، اضافه کرد: امروز شاهد تحریف های در حوزه فرهنگ پایداری هستیم که حتی در برخی بخش ها به اوج خود رسیده و حتی بیان واقعیت ها نیز نمی تواند القای این باورهای غلط را ترمیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسطوره سازی در بیان لازمه ادبیات پایداری است

اسطوره سازی در بیان لازمه ادبیات پایداری است