مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-25سياسي

ضرورت پیوند دانشگاهیان در مسیر تعالی/نباید به دنبال منافع شخصی باشیم


رییس دانشگاه تربیت مدرس بر ضرورت پیوند دانشگاهیان در مسیر تعالی و دستیابی به اهداف دانشگاه تاکید کرد و گفت: در این مسیر نباید به دنبال منافع و سلایق شخصی خود باشیم .

- رییس دانشگاه تربیت مدرس بر ضرورت پیوند دانشگاهیان در مسیر تعالی و دستیابی به اهداف دانشگاه تاکید کرد و گفت: در این مسیر نباید به دنبال منافع و سلایق شخصی خود باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی در آیین کاشت نهال سه سرو که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: کاشت سه نهال سرو در دانشگاه مقارن شد با سوم خرداد، روزی که سروقامتان دفاع مقدس با ایثار و از جان گذشتگی در برابر متجاوزان و دشمنان از شرق و غرب و دشمن بعثی سینه سپر کردند و در عملیات بیت المقدس فتح الفتوحی رقم زدند و خرمشهر را از وجود دشمن پاک و آزاد کردند.

این پیروزی بزرگ سرآغاز پیروزی های بعدی شد و خشنودیم که این تقارن حاصل شد.

وی افزود: این سه سرو که امروز کاشته شدند، بیانگر این هستند که دانشگاه در آستانه چهل سالگی خود هنوز مانند سروی زیبا به بلوغ و تعالی بیشتر می نگرد و با وجود پیشرفت های بسیار، جای رشد بیشتر و فعالیت های درخشان تر دارد.

در عین حال کاشت سه سرو، مسئولیتی برای دانشگاهیان تبیین می کند به طوریکه دانشگاهیان باید از آنها نگهداری کنند و رشد و نمو آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیوند دانشگاهیان در مسیر تعالی/نباید به دنبال منافع شخصی باشیم

ضرورت پیوند دانشگاهیان در مسیر تعالی/نباید به دنبال منافع شخصی باشیم