مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-25اقتصادي

آب شیرین کن ها تولید آب را با اطمینان خاطر همراه کرده است


وزیر نیرو اجرای پروژه های بزرگ آب و فاضلاب در استان هرمزگان را یکی از ثمرات یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در کشور دانست.

- ایسنا/هرمزگان وزیر نیرو اجرای پروژه های بزرگ آب و فاضلاب در استان هرمزگان را یکی از ثمرات یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در کشور دانست.

رضا اردکانیان صبح امروز(چهارم خردادماه) در مراسم بهره برداری از پروژه های آبرسانی هرمزگان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس افزود: شرکت های آب و فاضلاب روستایی بیش از سه دهه فعالیت داشت که فرصت پرداختن جدی به بحث فاضلاب در این سیستم میسر نشد اما با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی این مهم محقق شد و امروز شاهد به ثمر نشستن طرح بزرگ جمع آوری فاضلاب روستایی در تیاب هستیم که یکی ثمرات این توجه در کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد با تجمیع همه منابع و چابکی بیشتر مجموعه مجال بیشتری برای توجه به روستاها پیش آید.

وزیر نیرو، افتتاح سه پروژه آبرسانی و فاضلاب در هرمزگان که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت به عنوان سه گام ارزنده یاد کرد که مردم شهرستان های بشاگرد، میناب و بندرعباس از آن بهره مند شدند.

به گفته اردکانیان، افتتاح پروژه آبرسانی از سد سهران به گوهران و 13 روستای مسیر، افتتاح آب شیرین کن مهدی آباد و افتتاح تصفیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن ها تولید آب را با اطمینان خاطر همراه کرده است

آب شیرین کن ها تولید آب را با اطمینان خاطر همراه کرده است