مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-25فناوري

42 پروژه ارتباطی در اردبیل در حال اجراست


42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اردبیل با تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجراست.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اردبیل با تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجراست.

مسعود امامی یگانه در مراسم افتتاح دو دکل ارتباطی در روستاهای اردبیل اظهار کرد: هفته ارتباطات در حالی به روز پایانی خود رسید که در این هفته تلاش بر این بود تا زیرساخت های حوزه ارتباطات و فناوری های نوین تقویت شده تا با توجه به پیشرفت های عصر کنونی بتوان از زیرساخت ها در این زمینه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی دکل های جدید ارتباطی در مناطق روستایی میزان پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت افزایش می یابد که چهار میلیارد تومان برای این زیرساخت در سطح شهرستان اردبیل هزینه شده است.

فرماندار اردبیل به اجرای 42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با هزینه کرد 70 میلیارد تومان این پروژه ها در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال تعداد زیادی از این پروژه ها به سرانجام برسد.

امامی یگانه افزود: تا پایان امسال اداره کل ارتباطات و فناوری های اطلاعات قول مساعد داده تا روستاهای بالای 20 خانوار را از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت بهره مند کند که انتظار می رود با توجه به شرایط کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 پروژه ارتباطی در اردبیل در حال اجراست

42 پروژه ارتباطی در اردبیل در حال اجراست