مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-25اقتصادي

بیمه تکمیلی؛ سرعت گیر نسخه پیچی الکترونیکی


طرح نسخه نویسی الکترونیک بعنوان یک طرح تحول آفرین و بزرگ در سطح ملی چند سالی است که در دستور کار قرار گرفته است و از جمله در استان خراسان جنوبی نیز از اسفند 97 کلید خورد تا به تدریج با حذف دفترچه های درمانی شاهد بهبود ارائه خدمات به بیمه شدگان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای اجرای این طرح ملی که در برنامه ششم توسعه گنجانده شده و جزو قوانین مجلس بشمار می رود و برای آن بودجه هم تعریف شده علاوه بر همراهی مردم و پزشکان به همراهی سایر مجموعه ها مانند بیمه های تکمیلی نیاز است.

همراهی ای که به گفته مدیر کل بیمه سامت استان در خراسان جنوبی آن طور که باید و شاید وجود ندارد.

اربابی با اعلام اینکه همراهی مردم و پزشکان در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در شرایط کرونایی موجود، سبب کاهش چالش ها در این طرح شده است،گفت: با این وجود بیمه های  تکمیلی نه تنها خودشان را با اجرای این طرح ملی هماهنگ نکرده اند بلکه در اجرای نسخه نویسی الکترونیک رسیده است وی خواستار هماهنگی بیشتر چنین مجموعه های با بیمه سلامت برای اجرای این طرح شد و افزود: بیمه سلامت به نقطه خیلی خوبی در اجرای این طرح رسیده است.

اربابی از پیشرفت 85 درصدی اجرای نسخه نویسی الکترونیک در بخش خصوصی و پیشرفت 40 درصدی آن در بخش دولتی و دانشگاهی خبر داد و گفت: جامعه پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه تکمیلی؛ سرعت گیر نسخه پیچی الکترونیکی

بیمه تکمیلی؛ سرعت گیر نسخه پیچی الکترونیکی