مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-25پزشكي

راه اندازی 3000 تخت «آی سی یو» در کشور/نگران پیک پنجم کرونا هستیم


وزیر بهداشت با اشاره به راه اندازی سه هزار تخت آی سی یو در کشور طی ایام کرونا، گفت: همچنان برای پیک پنجم کرونا در کشور نگران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصورت گرفته است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در پیک چهارم از قبل برنامه ریزی های لازم برای گرفتارنشدن کشور انجام شده بود، گفت: برای پیک چهارم توسعه درمانگاه های سرپایی و کلینیک ها در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات لازم و پیشگیرانه، کشور از این موج قوی عبور کرد.

وی گفت: در بسیاری از کشورها مثل فرانسه و انگلیس، تعدادی از بیماران روی چمن بودند، در حالی در کشورمان نه تنها بیمار کرونایی بدون تخت نداشتیم، بلکه خدمات دهی به دیگر بیماران نیز متوقف نشد و همه بیماران دارای تخت بودند.

وی یادآور شد: ملت ایران تجربیات بسیار خوبی را در زمینه مدیریت بیماری بیش از 460 دستگاه اکسیژن ساز، 170 دستگاه سی تی اسکن و سه هزار تحت ای سی یو به بیمارستان های کشور اضافه شد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در سال گذشته و امسال در هر ماه حدود یک هزار و 300 تخت و در یک سال 13 هزار تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده است، گفت: امسال و سال گذشته پربارترین دوران ساخت وساز در حوزه زیرساخت های نظام سلامت در ایران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3000 تخت «آی سی یو» در کشور/نگران پیک پنجم کرونا هستیم

راه اندازی 3000 تخت «آی سی یو» در کشور/نگران پیک پنجم کرونا هستیم