مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-25سياسي

رشد هنر انقلاب، ماموریت اصلی حوزه هنری


رییس حوزه هنری کشور با تاکید بر اینکه تقویت حوزه هنری را باید در تقویت نرم افزارهای حوزه هنری جست وجو کرد، گفت: همچنین مراکز استان ها نیز باید از نظر ابعاد فکری، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس حوزه هنری کشور با تاکید بر اینکه تقویت حوزه هنری را باید در تقویت نرم افزارهای حوزه هنری جست وجو کرد، گفت: همچنین مراکز استان ها نیز باید از نظر ابعاد فکری، راهبردی و .

تقویت شوند، رشد هنر انقلاب، ماموریت اصلی حوزه هنری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی دادمان چهارم خردادماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاسیس حوزه هنری، به عنوان یک نهاد انقلابی به صورت خودجوش از سوی هنرمندان انقلابی شکل گرفته است، اظهار کرد: این مکان، محل اجتماع اراده های فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است و حوزه هنری ماموریت ها و فلسفه های متعددی دارد.

رییس حوزه هنری کشور با اشاره به اینکه نام نخست حوزه هنری، حوزه انجمن های هنری بود، افزود: این مکان، پاتوقی برای رفت و برگشت اندیشه ها و قریحه های هنری است و به نظر می رسد این ماموریت پس از 42 سال در گستره ایران پراکنده شده است.

وی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی، حجم عظیمی از هنرمندان در کشور فعالیت دارند، پس از سفر به جای جای ایران، متوجه ظرفیت های عالی هنری و هنرمندان خوش ذوق می شویم، ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد هنر انقلاب، ماموریت اصلی حوزه هنری

رشد هنر انقلاب، ماموریت اصلی حوزه هنری