مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-25سياسي

درک بیانات امام خمینی (ره) حرکت انقلاب را شتاب می دهد


رییس شورای رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: درک بیانات امام خمینی (ره) حرکت انقلاب را شتاب داده و باعث خواهد شد با احساس مسئولیت بیشتری به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی و حرکت رو به - حجت الاسلام سید رضا موسوی در مراسم افتتاحیه ستاد تواصی استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: زمانی می توانیم انتخاب اصلح داشته باشیم و با اتحاد یکدیگر به نقطه مشترک برسیم که دل خود را به یک جا گره بزنیم که مسلماً در این مسئله کسی بهتر از خدا و کسی که بوی خدا می دهد نیست.

رییس شورای رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با اشاره به اینکه ما باید به مردم بیاموزیم که انتخابات ما متفاوت است اذعان کرد: مسئله برد و باخت در انتخابات ما و انتخابات سایر کشورها فرق می کند در انتخابات نظام جمهوری اسلامی و نظام تشیع کسی که می برد معنایش این است که برای خدمت به مردم حجت شرعی پیدا کرده است.

وی افزود: ما باید به مردم بگویبم که حکومت اسلامی و پست در آن طعمه نیست که بخواهیم برای رسیدن به ان مسابقه بدهیم بلکه جمهوری اسلامی یک مسئولیت است.

این مسئول ابراز کرد: اگر ما بدانیم که در قبال فعالیت های خود مسئولیم باید بدون تشریح و تبیین پای میدان بیاییم و اگر متوجه مسئولیت نشویم راه را اشتباه رفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک بیانات امام خمینی (ره) حرکت انقلاب را شتاب می دهد

درک بیانات امام خمینی (ره) حرکت انقلاب را شتاب می دهد