مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:152021-05-25سياسي

خروج آمریکا از برجام باعث شد کار 15 سال آینده را امروز انجام دهیم


در برجام قول داده بودیم که بسیاری از کارها را تا 15 سال آینده انجام ندهیم؛ اما با خروج آمریکا از برجام، ما این فعالیت ها را مجدد آغاز کردیم.

- ، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری این سازمان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، به تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی طی 40 سال گذشته پرداخت و با اشاره به نقش شهدای هسته ای در پیشبرد فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشور، اظهار داشت: شهید مجید شهریاری یکی از افراد مؤثر در خودکفایی هسته ای است که این خودکفایی با همراهی جمعی از دانشمندان ایجاد شد.

وی افزود: به دست آوردن محاسبات؛ از جمله محاسبه بحرانیت، یکی از اقداماتی بود که شهید شهریاری انجام داد تا در طول فرآیندهای هسته ای اشخاص مورد خطر نباشند.

وی این کار بزرگ را انجام داد و بابت این خدمت، یک ریال هم پول دریافت نکرد و گفت که من این کار را برای ملت و کشور انجام می دهم.

صالحی با تأکید بر اینکه توسعه علمی، موضوعی است که از درون می جوشد، تصریح کرد: ما با همت جوانان کشور و برغم محدودیت های جنگ تحمیلی، تحریم فلج کننده و فشارهای ترامپ پیشرفت کرده ایم و هیچ کدام این اقدامات موجب تسلیم شدن ما نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج آمریکا از برجام باعث شد کار 15 سال آینده را امروز انجام دهیم

خروج آمریکا از برجام باعث شد کار 15 سال آینده را امروز انجام دهیم