مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 14:252021-05-25سياسي

لزوم برخورد ریشه ای با فساد توسط یک دولت انقلابی


همدان_رییس دادگستری استان همدان گفت: برای جلوگیری از فساد باید ریشه آن از سوی دولتی انقلابی خشکانده شود.

- ، محمدرضا عدالت خواه با بیان اینکه قوه قضاییه در مبارزه با فساد تنهاست، گفت: در شرایط حساس کنونی کشور، فساد سایزی یکی از مهمترین شاخصه های کاندیدای اصلح محسوب می شود، چرا که برای جلوگیری از فساد باید ریشه آن از سوی دولتی انقلابی خشکانده شود.

وی در جمع تعدادی از کارکنان دستگاه قضایی همدان با اشاره به انتخابات پیش روی در 28 خرداد ماه سال جاری، گفت: به زودی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده اعلام می شود و آنچه که سرنوشت کشور را تعیین می کند بی تردید انتخاب فرد اصلحی است که شایسته اصلی آن مسئولیت باشد.

کاندیدایی منطبق با معیارهای انقلابی، می تواند اصلح باشد رییس دادگستری استان همدان اظهار کرد: سخنان رهبر انقلاب در خصوص معیارها و شاخصه های فرد اصلح بارها از خبرگزاری ها و صدا و سیما انتشار و پخش شده است و می طلب کاندیدایی از سوی همگان انتخاب شود که با این شاخصه ها انطباق داشته و در شرایط حساس کنونی کشور مؤثر عمل کند.

فسادستیزی یکی از مهمترین شاخصه های کاندیدای اصلح است عدالتخواه انقلابی بودن، داشتن روحیه جهادی، اعتقاد و اعتماد به توان داخلی، عدم وادادگی به دشمنان نظام، پرکاری و فسادستیزی را از شاخه های مهم یک فرد اصلح بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد ریشه ای با فساد توسط یک دولت انقلابی

لزوم برخورد ریشه ای با فساد توسط یک دولت انقلابی