مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 15:152021-05-25سياسي

یزد باید تا پایان سال به اشتغال 80 درصدی زندانیان دست پیدا کند


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: زندان های استان یزد باید تا پایان سال جاری به هدف تعیین شده اشتغال 80 درصدی زندانیان دست پیدا کند.

- ، خسرو مختاری، عصر سه شنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان یزد، هماهنگی در مجموعه قضایی، زندان ها و بنیاد تعاون زندانیان در استان یزد را بسیار خوب توصیف کرد و حضور مسئولان محلی در جلسات بنیاد را گره گشای تعامل با ارگان ها و شرکت های خصوصی و دولتی استان برشمرد.

وی همچنین افزود: شاخص های خوبی در استان یزد و در حوزه اشتغال زندانیان مشاهده شده است که با پرورش و نهادینه کردن آنها می توان به عنوان فعالیت های ارزشمند، با استان های دیگر به اشتراک گذاشت تا از این تجارب به نحو احسن در سطح کشور استفاده شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با اشاره به سند تحول قوه قضاییه و در رأس آن اصلاح زندانیان به عنوان مأموریت ششم این سند، خواستار برنامه ریزی مناسب در سطح استان برای رسیدن به اشتغال 80 درصدی تا پایان سال جاری شد.

وی افزود: با برگزاری جلسات متعدد با قضات می توان ظرفیت های به وجود آمده را در بحث اشتغال زندانیان معرفی کرد تا در صورت امکان حکم رای باز زندانیانی که دارای شرایط هستند از همان ابتدای حبس و قبل از ورود به زندان صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد باید تا پایان سال به اشتغال 80 درصدی زندانیان دست پیدا کند

یزد باید تا پایان سال به اشتغال 80 درصدی زندانیان دست پیدا کند