مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-25اقتصادي

سود سهام عدالت چه زمانی به حساب سهامداران واریز می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین امینی خواه بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت، در پاسخ به این پرسش که مابقی سود سهام عدالت چه زمانی به حساب سهامداران واریز می شود؟ بیان کرد: - یک مقام مسئول گفت: شورای عالی بورس دریافت سود از شرکت های سرمایه پذیر و پرداخت آن به سهامداران را به شرکت سپرده گذاری سپرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، حسین امینی خواه بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت، در پاسخ به این پرسش که مابقی سود سهام عدالت چه زمانی به حساب سهامداران واریز می شود؟ بیان کرد: مسئولان شرکت سپرده گذاری که وعده داده بودند تا شب عید فطر سود سهام عدالت را واریز کنند باید دلیل خلف وعده و چشم انتظار گذاشتن سهامداران را مطرح کنند.

امینی خواه در پاسخ به این پرسش که آیا عدم واریز سود سهام عدالت ارتباطی با مجامع دارد؟ بیان کرد: خیر، علت دقیق را نمی دانم، ولی قطعا ربطی به مجامع نمی تواند داشته باشد.

امینی خواه در ادامه گفت: شرکت های سرمایه گذاری استانی تفاهم نامه هایی را قبل از واریز سود در اسفندماه سال99 با بانک ها تنظیم کرده بودند که بدون هیچ هزینه ای سود سهام به حساب مشمولان روش غیرمستقیم واریز شود و در حین جمع آوری سود ها از شرکت های سرمایه پذیر سود حاصل از خود سود ها در بانک نیز به دست سهامداران یا شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام عدالت چه زمانی به حساب سهامداران واریز می شود؟

سود سهام عدالت چه زمانی به حساب سهامداران واریز می شود؟