مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:302021-05-26بين الملل

بیانیه مداخله جویانه آمریکا و 4 کشور اروپایی علیه انتخابات سوریه


همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری سوریه طی امروز (چهارشنبه) آمریکا و چهار کشور اروپایی بیانیه مداخله جویانه ای را علیه این انتخابات صادر کردند.

- همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری سوریه طی امروز (چهارشنبه) آمریکا و چهار کشور اروپایی بیانیه مداخله جویانه ای را علیه این انتخابات صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزرای خارجه آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و انگلیس با صدور بیانیه ای مشترک مدعی شدند که انتخابات امروز سوریه پاک و آزاد نخواهد بود.

در این بیانیه آمده است: از تصمیم نظام سوریه برای برگزاری انتخابات خارج از چارچوب توصیف شده در قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متأسفیم.

همانطور که در قطعنامه آمده است، انتخابات آزاد و عادلانه باید تحت نظارت سازمان ملل و مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی، شفافیت و پاسخگویی برگزار شود.

وزرای خارجه این پنج کشور ادامه دادند: برای معتبر بودن انتخابات، همه سوری ها از جمله آوارگان، پناهندگان و مهاجران باید در یک محیط بی طرف و بی خطر در انتخابات شرکت کنند.

وزرای خارجه آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و انگلیس همچنین بر حمایت از تلاش های فرستاده سازمان ملل به سوریه برای حل و فصل سیاسی بحران این کشور طبق قطعنامه شماره 2254 شورای امنیت تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مداخله جویانه آمریکا و 4 کشور اروپایی علیه انتخابات سوریه

بیانیه مداخله جویانه آمریکا و 4 کشور اروپایی علیه انتخابات سوریه