مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-26اقتصادي

تغییر نحوه ارتباطات در ایران/ مردم آنلاین تر شده اند


طبق آمارها یک خانوار شهری به طور متوسط یک میلیون و 70 هزار تومان و یک خانوار روستایی 600 هزار تومان برای ارتباطات هزینه می کند.

- بررسی اثر هزینه های ارتباطات در سبد خانوارها و الگوی ارتباطی مردم نشان دهنده تغییری بزرگ در جامعه 85 میلیون نفری ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه همشهری، ایرانی ها طی 8 سال گذشته آنلاین ترشده و پول بیشتری برای آنلاین شدن پرداخت کرده اند؛ آمارها نشان می دهد که آنها در حال فاصله گرفتن از عصر تلفن های ثابت و فکس هستند؛ الگویی که باعث شده تا دسترسی آنها به اینترنت به عنوان یک ضرورت و مطالبه ملی مطرح شود و راه دولت های آینده برای ایجاد دست انداز در مسیر آنلاین شدن و آگاه شدن شهروندان را سخت تر می سازد.

تصور دنیای بدون اینترنت و آفلاین دیگر جایی در زندگی ایرانیان ندارد؛ این چالشی دشوار برای سیاستگذارانی است که همچنان اقتدار خود را در کنترل مردم و کمتر دانستن آنها می دانند.

بررسی اثر هزینه های ارتباطات در سبد هزینه ها و الگوی ارتباطی مردم نشان دهنده تغییری بزرگ در جامعه 85 میلیون نفری ایران است که حتی باعث شده جهت سرمایه گذاری های شرکت ها و دولت هم تغییرکند.

ارتباطات بیشتر در خانوارهای جنوبی مرکز آمار و اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جزییات پولی که مردم ایران در سال برای استفاده از خدمات پستی، تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نحوه ارتباطات در ایران/ مردم آنلاین تر شده اند

تغییر نحوه ارتباطات در ایران/ مردم آنلاین تر شده اند