تغییر نحوه ارتباطات در ایران/ مردم آنلاین تر شده اندطبق آمارها یک خانوار شهری به طور متوسط یک میلیون و 70 هزار تومان و یک خانوار روستایی 600 هزار تومان برای ارتباطات هزینه می کند. - بررسی اثر هزینه های ارتباطات در سبد خانوارها و الگوی ارتباطی مردم نشان دهنده تغییری بزرگ در جامعه 85 میلیون نفری ایران است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه همشهری، ایرانی ها طی 8 سال گذشته آنلاین ترشده و پول بیشتری برای آنلاین شدن پرداخت کرده اند؛ آمارها نشان می دهد که آنها در حال فاصله گرفتن از عصر تلفن های ثابت و فکس هستند؛ الگویی که باعث شده تا دسترسی آنها به اینترنت به عنوان یک ضرورت و مطالبه ملی مطرح شود و راه دولت های آینده برای ایجاد دست انداز در مسیر آنلاین شدن و آگاه شدن شهروندان را سخت تر می سازد. تصور دنیای بدون اینترنت و آفلاین دیگر جایی در زندگی ایرانیان ندارد؛ این چالشی دشوار برای سیاستگذارانی است که همچنان اقتدار خود را در کنترل مردم و کمتر دانستن آنها می دانند. بررسی اثر هزینه های ارتباطات در سبد هزینه ها و الگوی ارتباطی مردم نشان دهنده تغییری بزرگ در جامعه 85 میلیون نفری ایران است که حتی باعث شده جهت سرمایه گذاری های شرکت ها و دولت هم تغییرکند. ارتباطات بیشتر در خانوارهای جنوبی مرکز آمار و اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جزییات پولی که مردم ایران در سال برای استفاده از خدمات پستی، تج برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |