مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-26پزشكي

واکسیناسیون 65 ساله ها از هفته آینده آغاز می شود


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای 70 سال تمام و واکسیناسیون بالای 65 ساله ها آغاز می شود.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای 70 سال تمام و واکسیناسیون بالای 65 ساله ها آغاز می شود.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر 735 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 93 بستری جدید داشتیم و 74 نفر هم ترخیص شدند و حدود 1500 نفر هم به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه داشتند.

بابایی اضافه کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته شش نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند.

این مسئول با بیان اینکه از دیروز دو مرکز خودرویی واکسیناسیون در البرز راه اندازی شده، گفت: گروه های اولویت دار اعلام شده می توانند با مراجعه به دانشگاه آزاد و دانشگاه خوارزمی، به صورت خودرویی واکسینه شوند.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در پاسخ به اینکه واکسیناسیون افراد بالای 70 سال کی تمام می شود، اظهار کرد: به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای 70 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 65 ساله ها از هفته آینده آغاز می شود

واکسیناسیون 65 ساله ها از هفته آینده آغاز می شود