مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-26سياسي

حمایت نکردن از ولی جامعه، شماتت دشمن را به دنبال دارد


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس اگر ناظران شورای نگهبان درست عمل نکنند، نظام اسلامی مورد شماتت دشمنان قرار خواهد گرفت، گفت: اگر داعیه دار انقلاب هستیم اما از ولی جامعه حمایت نکنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد عباس زاده، در اولین همایش هیات های نظارت استان که به دلیل شرایط شیوع مورد شماتت دشمنان قرار خواهد گرفت، افزود: اگر یاران انقلاب اسلامی به درستی اهداف نظام را دنبال نکنند، خساراتی به بار خواهد آورد که یکی از آنها شماتت دشمنان است.

رییس هیات نظارت استان فارس یادآور شد: انقلاب چون رود رونده ای است و طبیعی است که عده ای باز می مانند و همیشه حتی در زمان پیامبر(ص) ریزش ها وجود داشته است و این ویژگی انقلاب است اما در کنار این ریزش ها، رویش ها بوده که نسبت به ریزش ها بسیار بیشتر هستند.

  وی، پیروزی در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را از جمله این رویشها دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در سوم خردادماه سال 61 ما گمان نمی کردیم که پیروز شویم اما چون یکدل شدیم و به خدا توکل کردیم، پیروز شدیم و بعد هم فرمودند خرمشهرها در پیش است.

عباس زاده با یادآوری حوادث اخیر غزه، غزه را به خرمشهر تشبیه کرد و گفت: همگی مشاهده کردیم که یک جمع قلیل چگونه توانست در مقابل نیرویی که اعراب پنج روز در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نکردن از ولی جامعه، شماتت دشمن را به دنبال دارد

حمایت نکردن از ولی جامعه، شماتت دشمن را به دنبال دارد