مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-26ورزشي

رقابت کاراته کاهای قم برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی 2021


کاراته کاهای استان قم باید در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای کسب سهمیه اعزام به رقابت های آسیایی 2021 کویت به میدان بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در روزهایی که ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات کاراته استان قم سوژه اصلی این رشته ورزشی در قم است و تمام حواس ها به موضوع انتخابات و رییس آینده این هیات ورزشی پرمخاطب است، کاراته کاهای قم باید خود را آماده پیکارهای انتخابی تیم ملی کنند.

مسابقات انتخابی تیم ملی در تیر ماه برگزار می شود، رقابت هایی که به دنبال هماهنگی فدراسیون کاراته با ستاد ملی مقابله با کرونا، با عنوان جام امام علی (ع) به منظور شناسایی کاراته کاهای نخبه به منظور ورود به اردوی تیم های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی شده است.

شرکت در این مسابقات از 8 تا 27 خرداد رایگان است و ثبت نام متقاضیان واجد شرایط از سراسر کشور در این مسابقات آزاد پیش بینی شده، ضمن اینکه کاراته کاهای هر چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رشته های کومیته انفرادی، کاتا انفرادی و تیمی بانوان و آقایان رقابت می کنند و چهار نفر برتر هر رده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات آسیایی 2021 انتخاب می شوند، رقابت هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت کاراته کاهای قم برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی 2021

رقابت کاراته کاهای قم برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی 2021