مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-26سياسي

اجرای 4 پروژه آموزشی با مشارکت وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد


معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 4 پروژه آموزشی با مشارکت وزارت نفت در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 4 پروژه آموزشی با مشارکت وزارت نفت در این استان خبر داد.

علی رستخیز در جمع خبرنگاران افزود: 4 پروژه آموزشی سه کلاسه با رایزنی نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مشارکت وزارت نفت به مناقصه رفت.

وی اعتبار این پروژه ها را 84 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: 42 میلیارد ریال این اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت و همین مبلغ از محل اعتبارات ملی و استانی و اسناد خزانه تامین خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، این مدارس را در روستاهای خونگاه شهرستان دنا، شهید پیرایش چین لوداب، روستای حیدر کرار دلی اولاد علی مومن و چشمه انجیر فیروزآباد بویراحمد عنوان کرد.

رستخیز در ادامه از تعمیر و بازسازی مدرسه روستای دهنو شهر سی سخت توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان خبر داد و اظهار کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر 3 میلیارد ریال است که پیش بینی می شود تا پایان خردادماه به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4 پروژه آموزشی با مشارکت وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 4 پروژه آموزشی با مشارکت وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد