مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-26اقتصادي

استاندار: استان مرکزی از استان های موفق در طرح اقدام ملی مسکن است


استان مرکزی در زمینه پرژه اقدام ملی مسکن در دو سال گذشته یکی از استان های موفق در کشور بوده است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی کفت: استان مرکزی در زمینه پرژه اقدام ملی مسکن در دو سال گذشته یکی از استان های موفق در کشور بوده است.

سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه 5 خرداد در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: در طول یکسال گذشته پروژه اقدام ملی مسکن در تمام شهرهای استان پیشرفت خوبی داشته و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه ها به خوبی مدیریت و رفع شده است.

وی افزود: تفاهم نامه با سازمان اوقاف باید ظرف سه روز آینده به تایید وزارت راه و شهرسازی برسد، به نظر می رسد تا قبل از پایان خرداد مراسم کلنگ زنی پروژه 70 هکتاری(حدفاصل پیام نور و حوزه علمیه) انجام شود و امیدواریم این پروژه خدمت خوبی در جهت خانه دار شدن 8100 نفر باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این پروژه که علاوه بر طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده می تواند قیمت های کاذب مسکن در شهر اراک را کاهش دهد، استان مرکزی در زمینه پرژه اقدام ملی در دو سال گذشته یکی از استان های موفق در کشور بوده است.

آقازاده بیان کرد: شرکت پیمانکار انتخاب شده برای پروژه 70 هکتاری به عنوان بزرگترین پروژه مسکن کشور، شرکتی معتبر و با سابقه کاری با کیفیت و مورد تایید است که رزومه خوبی نیز در سطح بین المللی در سابقه کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: استان مرکزی از استان های موفق در طرح اقدام ملی مسکن است

استاندار: استان مرکزی از استان های موفق در طرح اقدام ملی مسکن است