مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-26اجتماعي

برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر 2 ساعت قطع می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه خاموشی های اعمال شده در استان کرمانشاه کمتر از دیگر استان های کشور است، خاطرنشان کرد: - امیدعلی مرآتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه خاموشی ارائه شده در استان، اظهار داشت: با توجه به اعمال اینکه خاموشی های روزهای گذشته  مشکلاتی را برای هم استانی ها به دنبال داشته در تلاش هستیم تا این خاموشی ها را مدیریت کنیم به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به قطع مکرر برق طی روز گذشته در برخی از محلات کرمانشاه، گفت: روز گذشته طبق جدول خاموشی برق برخی محلات در زمان مشخص شده قطع شد اما به دلیل وزش باد شدید و قطع درختان و اتصالی ایجاد شده مجددا برق برای یکی دو ساعت دیگر قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: جدول خاموشی ها در سایت شرکت توزیع برق استان، اپلیکیشن برق من، برخی رسانه ها و فضای مجازی بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه خاموشی های اعمال شده در استان کرمانشاه کمتر از دیگر استان های کشور است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر 2 ساعت قطع می شود.

مرآتی در پایان، گفت: امسال تابستان خیلی سختی را داریم، و مردم باید حتما مدیریت مصرف داشته باشند و در ساعات پیک مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر 2 ساعت قطع می شود

برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر 2 ساعت قطع می شود