مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-26ورزشي

سلیمانی: از نظر روسای جهانی و آسیایی درباره اسکواش ایران خرسندم


افتتاح مجموعه اسکواش سمنان باعث شد تا مسئولان آسیایی و جهانی، فدراسیون ایران را مورد تمجید قرار دهند.

- رییس فدراسیون اسکواش، گفت: افتتاح مجموعه اسکواش سمنان باعث شد تا مسئولان آسیایی و جهانی، فدراسیون ایران را مورد تمجید قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش اظهار کرد: مجموعه گلس کورت های اسکواش سمنان که با تلاش و پیگیری ها ی مجدانه مدیر ورزش و هیات استان سمنان، بالاخره در سالروز آزادسازی خرمشهر در سمنان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: ساخت این مجموعه نشانگر یکپارچگی، وحدت و همراهی تشکیلات ورزش و اعضای هیات استان و نیات و اراده واقعی پیشرفت و همگامی با سیاست ها و خط و مشی فدراسیون اسکواش بوده است.

امروز آوازه این افتتاح به متولیان آسیا و جهان در اسکواش رسیده و در حال حاضر شاهد دریافت پیام های مثبت آنان، تبریک به ایرانیان، درک توان تولیدکنندگان داخلی ما، رشد اسکواش در ایران، راهبری سیستم و پیشرفت در مسیر صحیح ریل گذاری شده برای حصول بیشتر به موفقیت های اسکواش در میهن اسلامی خود هستیم.

سلیمانی اضافه کرد: بر این اساس رییس جهانی اسکواش از شنیدن اخبار افتتاح این گلس کورت ها اظهار خرسندی و انتشار خبر آن را در نسخه بعدی خبرنامه جهانی بشارت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: از نظر روسای جهانی و آسیایی درباره اسکواش ایران خرسندم

سلیمانی: از نظر روسای جهانی و آسیایی درباره اسکواش ایران خرسندم