مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-26اقتصادي

پرداخت 50 درصد مبلغ تخصیصی به آسیب دیدگان کرونا در خراسان رضوی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از هزار و 388 میلیارد تومان مبلغ تخصیص یافته به بانک ها برای تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مرتضی اشرفی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خراسان رضوی اظهار کرد: لازم است دستگاه های اجرایی کار ارسال پرونده ها به بانک ها را سرعت بخشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که محوریت عمده سفرهای استاندار به شهرستان های خراسان رضوی تاکید بر اجرا و تحقق برنامه اشتغال در آنها بوده است و باید این موضوع مدنظر بانک ها و دستگاه های اجرایی قرار گیرد، ادامه داد: سال گذشته 136 هزار و 813 فرصت شغلی توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد شد و مجموع پیش بینی اشتغال اعلام شده از سوی 23 دستگاه اجرایی استان 89 هزار و 996 فرصت شغلی جدید در سال جاری است.

وی گفت: 200 میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید برای استان در نظر گرفته شده است که برش شهرستانی آن مشخص می شود و لازم است دست اندرکاران برای جذب این تسهیلات اهتمام ویژه کنند.

اشرفی افزود: عملکرد خراسان رضوی در خصوص اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی تحقق 61 درصد از تعهدش در سال گذشته است که از مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 50 درصد مبلغ تخصیصی به آسیب دیدگان کرونا در خراسان رضوی

پرداخت 50 درصد مبلغ تخصیصی به آسیب دیدگان کرونا در خراسان رضوی