مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-26ورزشي

مسئول کمیته جوانان فوتبال هرمزگان: استعدادیابی اولویت نخست ما در سال جاری است


رییس کمیته جوانان و استعدادیابی استان با بیان این که استعدادیابی اولویت نخست ما درسال جاری است افزود: امسال لیگ نونهالان و نوجوانان زیر نطر کمیته پایه برگزار می شود.

- منصور رییسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس بیان داشت: با تشکیل کمیته پایه در مجتمع در شهرستان های که امکانات لازم را دارند برگزار کنیم.

البته در بازی های مجتمع باز هم نونهالان و نوجوانان به آن اندازه مورد نظر ما بازی نمی کنند و این به ضرر آن ها می باشد.

  رییسی با اشاره به استعدادهای نهفته در فوتبال استان هستند، عنوان کرد : باید با برنامه ریزی مناسب زمینه رشد بیشتر آن ها را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: شرایط آب و هوایی و محیط جغرافیایی در هرمزگان باعث می شود تا بازیکنان ما نسبت به بازیکنان سایر شهرستان های کشور از نظر آمادگی جسمانی، قد و وزن متفاوت تر باشند اما با برنامه ریزی مناسب،  تغذیه بهتر و تمرینات مناسب تر تا حدودی این مشکلات را برطرف کرد و کمیته استعدادیابی و جوانان در این رابطه برنامه های دارد که به زودی به باشگاه ها اعلام خواهد کرد.

رییس کمیته استعدادیابی و جوانان در خصوص سطح فنی فوتبال پایه در استان هرمزگان گفت:  استان هرمزگان با داشتن تیم های مختلف در سطح کشور یکی از استان های موفق در زمینه فوتسال وفوتبال می باشد و اگر کیفیت مسابقات در سطح کشور و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول کمیته جوانان فوتبال هرمزگان: استعدادیابی اولویت نخست ما در سال جاری است

مسئول کمیته جوانان فوتبال هرمزگان: استعدادیابی اولویت نخست ما در سال جاری است