مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-26سياسي

مدیر نظارت بر وکلا، کارشناسان و مترجمین قوه قضاییه منصوب شد


مراسم معارفه محبوبه میرزا بیگی به عنوان مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی قوه قضاییه عصر امروز برگزار شد.

- ، مراسم معارفه محبوبه میرزا بیگی به عنوان مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی قوه قضاییه بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مصدق رییس دیوان عدالت اداری و سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم مصدق با اشاره به ایجاد ساختار جدید و تحول در تشکیلات معاونت حقوقی و امور مجلس و جایگاه ارزنده مدیریت مذکور افزود: بی تردید حضور مدیران توانمند و کارکنان خدوم و دلسوز و همکاری آن ها، منشأ اقدامات اصولی و سازنده در این بخش خواهد بود و تداوم اقدامات نوآورانه و تحول مدار را در پی دارد.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس با یادآوری اقدامات سازنده و نوآورانه فرخزاد جهانی در این اداره، ضمن قدردانی از اهتمام، تلاش و مساعی وی در سامان بخشی به حوزه نظارت بر وکلا، مشاوران و مترجمین رسمی افزود: با توجه به انتقال دکتر جهانی و اهتمام ایشان در انجام خدمت در سنگری دیگر، بهترین گزینه برای مدیریت این مجموعه مهم و حساس، خانم دکتر میرزا بیگی تشخیص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر نظارت بر وکلا، کارشناسان و مترجمین قوه قضاییه منصوب شد

مدیر نظارت بر وکلا، کارشناسان و مترجمین قوه قضاییه منصوب شد