مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 15:352021-05-26ورزشي

ادای احترام سرباز به تیم مورد علاقه و اثر پروانه ای


اقدام این سرباز نشان داد که مهم نیست در چه جایگاه و مقام یا منصبی باشی، اگر بخواهی کاری انجام دهی فقط کافی است اراده کنی.

- نام پدیده ای است که به طور خلاصه می توان گفت تغییری کوچک در یک سیستم آشوب ناک چون جو سیارهٔ زمین مثلاً بال زدن پروانه در تکزاس، می تواند باعث تغییرات شدید مثل وقوع طوفان در ژاپن شود.

نمی دانم شاید این اقدام ساده سرباز هوادار و جمع شدن چنین اتفاقات ساده ای در کنار هم یک اثر پروانه ای را شکل دهد که هیچ گاه تصورش را نمی کردیم! شاید تنها کاری که این سرباز می توانست انجام دهد همین بود که دیدیم ولی با همین ادای احترام نظامی می بینیم که چه انرژی مثبتی به بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس می دهد.

اقدام این سرباز عزیز نشان داد که مهم نیست در چه جایگاه و مقام یا منصبی باشی، اگر بخواهی کاری انجام دهی فقط کافی است اراده کنی.

کنش مندی بسیار بهتر از بی تفاوت بودن و کرختی و سکون است.

در جایی خواندم اگر در تاریکی هر کس به اندازه یک شمع اطراف خودش را روشن سازد، دیگر تاریکی وجود نخواهد داشت، حقیقتا اگر هر کدام از ما مانند آن سرباز نسبت به علایق و یا اتفاقات مطلوب در اطرافمان فعالیتی بکنیم و یا احترام آن را نگه داریم بسیاری از اتفاقات به شکل دیگری رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام سرباز به تیم مورد علاقه و اثر پروانه ای

ادای احترام سرباز به تیم مورد علاقه و اثر پروانه ای