مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-26سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود


جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدموسی حسینی عصر امروز در جمع فعالان فضای مجازی استان گلستان اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد 1400 لیلهالقدر سیاسی جمهوری اسلامی ایران است، لیلهالقدری که برای درک آن از ماه ها قبل خودمان را باید آماده کنیم و به نوعی بتوانیم با اقدامات مان، اقناع گری درست و توجیه اطرافیان حضور حداکثری را رقم بزنیم.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات تمام کننده توطئه، مکر و حیله دشمنان است، تصریح کرد: حضور پررنگ در انتخابات 28 خرداد قطعا قدرت افزا و تحول ساز برای انقلاب اسلامی است.

* فعالان فضای مجازی بسیج به چنان اقتداری رسیدند که می توانند در جامعه جریان ساز باشند جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: اگر این لیلهالقدر سیاسی انقلاب اسلامی را خوب درک و تبیین کنیم نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.

حسینی نقش فعالان فضای مجازی را در بسیج با اهمیت خواند و گفت: فعالان فضای مجازی بسیج به چنان اقتداری رسیدند که می توانند در جامعه جریان ساز باشند، تلاش دشمن حضور کم رنگ، نه به انتخابات و قهر کردن با صندوق های رأی است اما آنچه واضح و روشن است صندوق های رای می تواند قدرت آفرین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود

مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود