مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-27دانش

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکان در شاهرود+ تصاویر


سی و یکمین دوره آزمون سراسری صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکان عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از سمنان، صبح امروز سی و یکمین دوره آزمون سراسری صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی کشور به منظور ارزیابی صلاحیت بالینی پزشکان و دانشجویان پزشکی در مجموعه مهارت های بالینی دانشکده علوم پزشکی طبابت پزشکان عمومی و شرکت در امتحانات دوره تخصصی ضروری است.

وی اضافه کرد: این آزمون به طور مستمر در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار می شود و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود توانست در مردادماه سال 1397 مجوز برگزاری این آزمون را دریافت کند، تاکنون مجری 13 دوره این آزمون بوده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: تاکنون 260 پزشک و دانشجوی پزشکی در آزمون صلاحیت بالینی در مرکز صلاحیت های بالینی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شرکت کرده اند.

یحیایی در زمینه سابقه برگزاری این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود عنوان کرد: پیش از این هم 12 دوره از این آزمون در دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شده است.

وی افزود: در 25 مردادماه سال 97، 20 نفر، در آبان ماه سال 97، 23 نفر، در اردیبهشت ماه سال 98، 30 نفر، در مردادماه سال 98، 13 نفر، در آبان ماه سال 98، 20 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکان در شاهرود+ تصاویر

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکان در شاهرود+ تصاویر