مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-27سياسي

اگر مشارکت بخواهد یک دزد را بر سرکار بیاورد بهتر است شکل نگیرد


بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره شفافیت شورای نگهبان در رابطه با رد صلاحیت نامزد های انتخابات ریاست جمهوری، - نوباوه در پاسخ به این سوال که آیا موافق هستید شورای نگهبان علت رد صلاحیت ها را شفاف اعلام کند، بیان کرد: شفافیت همین اقدامی است که انجام می دهد مگر قرار است چیز های دیگری انجام دهد آن کسی که دم از شفافیت شورای نگهبان می زند فقط شعار می دهد.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره شفافیت شورای نگهبان در رابطه با رد صلاحیت نامزد های انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: هر نظری که شورای نگهبان بگوید همان قانون است و کسی حق ندارد علیه این نظر موضع گیری کند، زیرا شورای نگهبان خود حافظ قانون است.

وی ادامه داد: برخی ها بیان می کنند که شورای نگهبان باید مشارکت را در دستور کار قرار دهد به نظر بنده بیان مشارکت یعنی چه؟ اگر مشارکت بخواهد یک دزد یا افراد ناصالح را بر سرکار بیاورد؟ بهتر است این گونه مشارکت شکل نگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صد درصد احراز صلاحیت ها بر اساس قانون انجام گرفته شده است و اگر کسی بیان می کند که شورای نگهبان بی قانونی کرده است چنین چیزی نیست، زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مشارکت بخواهد یک دزد را بر سرکار بیاورد بهتر است شکل نگیرد

اگر مشارکت بخواهد یک دزد را بر سرکار بیاورد بهتر است شکل نگیرد