مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-27اقتصادي

توسعه 30 درصدی ناوگان حمل و نقل بین شهری پست


امروز 30 درصد به ناوگان حمل و نقل پست اضافه می شود که با افزایش 400 وانت 100 درصد شبکه ناوگان شهری پست افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سه پروژه توزیع و جمع آوری هوایی مرسولات کشور ، راه اندازی سیستم سورتینگ مکانیزه هاب منطقه ای مرکزی کشور و بهره برداری از فاز جدید توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری شرکت ملی پست با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رمضانعلی سبحانی فر -مدیرعامل شرکت ملی پست- رونمایی شد.

رمضانعلی سبحانی فر - مدیرعامل شرکت ملی پست - در این مراسم با بیان اینکه امروز پست بستر امن تجارت الکترونیک در کشور است، گفت: در راستای استمرار طرح تحول در شبکه پستی و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تحقق بخشی به این امر سرعت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی هاب های پستی منطقه در کشور و کاهش مدت سیر مرسولات پستی عنوان کرد: امروز هاب مرکزی منطقه ای کشور واقع در پست اصفهان مجهز به سورتینگ مکانیزه شده و عملیات پستی در این هاب سرعت بیشتری گرفته است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارتقای ناوگان حمل و نقل پستی به عنوان یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی شرکت ملی پست نام برد و گفت: در روزهای آخر سال گذشته به سختی می توانستیم بسته ها را به استان ها رهسپاری کنیم و امروز 30 درصد به ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 30 درصدی ناوگان حمل و نقل بین شهری پست

توسعه 30 درصدی ناوگان حمل و نقل بین شهری پست