مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-27اجتماعي

مجوز شکار حیات وحش در استان تهران صادر نمی شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه صدور مجوز شکار در استان توجیه پذیر نیست گفت: مجوز شکار حیات وحش در استان تهران صادر نمی شود.

- ، سعید محمودی روز پنجشنبه در بازدید از برخی مناطق تحت مدیریت محیط زیست در شرق استان تهران و در جمع محیط بانان فیروزکوه و دماوند افزود: در این حوزه باید از تصمیم گیری های اشتباه و احساسی دوری کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مجوز شکار حیات وحش در این استان صادر نمی شود، گفت: صدور این مجوز توجیه پذیر نیست و تا زمانی که شرایط مناسب به زیستگاه ها برنگردد مدیریت و حفاظت حیات وحش باید سختگیرانه باشد.

وی گفت: سالهاست که کشور با موضوع خشکسالی و نوسان اقلیم مواجه بوده و شرایط هیدرولوژیکی چشمه ها به عنوان آبشخور حیات وحش تغییر کرده و بسیاری از آنها از بین رفته است.

وی اضافه کرد: این موضوع به طور قطع بر روی اکولوژی منطقه و در نهایت جمعیت حیات وحش تأثیرگذار است چرا که زیستگاه ها بیشتر دچار نوسان شده اند و تغذیه و شرب لازم را نمی توانند در اختیار حیات وحش قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با هشدار جدی به شکارچیان غیرمجاز حیات وحش در استان تهران افزود: محیط بانان یگان حفاظت این استان با برنامه ریزی لازم و گشت های مستمر و هوشیاری کامل با کوچک ترین تخلف شکار و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز شکار حیات وحش در استان تهران صادر نمی شود

مجوز شکار حیات وحش در استان تهران صادر نمی شود