مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-27اقتصادي

تنها 5 درصد از صنوف فارس خود را با کرونا تطبیق دادند


تنها 5 درصد اصناف توانستند خودشان را با شرایط کرونا تطبیق دهند و فعالیت کنند و 95 درصد آنها گرفتار کرونا شدند و ورشکستگی های زیادی در خرده فروشی داشتیم که اگر اینها بعد از کرونا زمین بخورند به سختی به حالت سابق بازمی گردند.

- ایسنا/فارس رییس اتاق اصناف فارس گفت: تنها 5 درصد اصناف توانستند خودشان را با شرایط کرونا تطبیق دهند و فعالیت کنند و 95 درصد آنها گرفتار کرونا شدند و ورشکستگی های زیادی در خرده فروشی داشتیم که اگر اینها بعد از کرونا زمین بخورند به سختی به حالت سابق بازمی گردند.

سید محمود هاشمی پنج شنبه 6 خرداد در نشست تخصصی بنکداران مواد غذایی کشور در شیراز با بیان اینکه حدود 460 روز از شیوع کرونا می گذرد که سخت ترین روزها برای اصناف بوده است، اظهار کرد: بخش تولید در این دوران تعطیل نبود و تسهیلات هم دریافت کرد اما اصناف نه تنها تعطیل بودند بلکه تسهیلات هم دریافت نکردند و هر چه در این زمینه برای پرداخت تسهیلات گفته شد در حد حرف باقی ماند.

او با گلایه از موازی کاری صنفی خواستار تدوین قانونی برای جلوگیری از این موضوع شد و عنوان کرد: چرا نهادهای دیگر وارد حوزه کسب و کار اصناف می شوند در حال حاضر 8 برابر نیاز مملکت، اصناف ما تراکم دارند که در درآمدزایی آنها تاثیر منفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5 درصد از صنوف فارس خود را با کرونا تطبیق دادند

تنها 5 درصد از صنوف فارس خود را با کرونا تطبیق دادند