مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 15:452021-05-27سياسي

فرصتهای شغلی طرح هر بنگاه اقتصادی یک اشتغال تداوم یابد


در قالب طرح هر بنگاه اقتصادی به علاوه یک اشتغال، 38 هزار شغل جدید در استان فارس ایجاد شد و مدیریت استان تلاش کرد با ارائه تسهیلات و حمایت های مالیاتی و بیمه ای از اصناف و تولیدکنندگان پشتیبانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی امروز در نشست تخصصی تبیین جایگاه بازرگانان و توزیع کنندگان مواد غذایی کشور در شیراز اظهار داشت: تولیدکنندگان و بازرگانان سرمایه های ارزشمند فارس هستند و بازاریان و تشکل های بخش خصوصی نقش موثری در ساماندهی مشکلات کشور داشته اند.

او افزود: نقش تجار، بازرگانان و رسته های تخصصی این قشر در زمان مبارزات انقلاب، پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار با اهمیت بوده است.

استاندار فارس با بیان اینکه اصناف بیشترین میزان کمک های مومنانه را در راستای حمایت از مردم نیازمند انجام داده اند، افزود: اصناف در تامین و توزیع اقلام مورد نیاز جامعه کوشا و موفق بودند.

رحیمی با اشاره به شدت گرفتن تحریم های ظالمانه و کمبود برخی اقلام و تجهیزات مورد نیاز جامعه مشهود بود، گفت: اصناف، تولید کنندگان و تجار مسئولانه وارد صحنه شدند و کمبودها را برطرف کردند و هر زمان که اعتبارات دولتی ناکافی بود در قالب خیرین و اتاق اصناف به کمک بخش بهداشت و درمان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتهای شغلی طرح هر بنگاه اقتصادی یک اشتغال تداوم یابد

فرصتهای شغلی طرح هر بنگاه اقتصادی یک اشتغال تداوم یابد