مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-28اجتماعي

هوای اصفهان برای چهارمین روز پیاپی ناسالم است


مدیر امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: هوای روز جمعه کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص 129 برای گروه های حساس ناسالم است.

- اظهار داشت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین 129 برای چهارمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

وی ادامه داد: امروز میانگین کیفی هوا در میدان احمدآباد با شاخص 153، میدان فیض با شاخص 169 و کردآباد با شاخص 163 وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را در این مناطق نشان می دهد.

مدیر امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان اضافه کرد: خیابان ورزشگاه میثاق با شاخص 102، خیابان استانداری با شاخص 118، خیابان باهنر با شاخص 109، پروین با شاخص 133، خیابان های رودکی و فرشادی با شاخص 110 و خیابان کاوه با شاخص 131 شرایط ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد و خیابان های رهنان و میرزا طاهر به ترتیب با شاخص 90 و 94 در شرایط قابل قبول است.

صادقیان ابراز داشت: امروز کیفیت هوا در سجزی با میانگین 90، مبارکه با میانگین 95 و شاهین شهر با میانگین 63 در وضعیت سالم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز وزش باد به نسبت شدید و خیزش گرد و خاک به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی اصفهان پیش بینی می شود که بر کاهش کیفیت هوای این مناطق تأثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای چهارمین روز پیاپی ناسالم است

هوای اصفهان برای چهارمین روز پیاپی ناسالم است