مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-28سياسي

تقویت شش محور امور خیریه در اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تقویت نهاد امور خیریه با محوریت ششگانه در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تقویت نهاد امور خیریه با محوریت ششگانه در استان اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام مهدی ستوده در نشست موسسات و نهادهای خیریه در اردبیل اظهار کرد: در قالب چهار کارگروه حوزه امور خیریه را در استان اردبیل ساماندهی کردیم تا با همراهی نهادها و تشکل های مردمی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی محورهای مورد تاکید تقویت حوزه خیریه را حوزه سلامت، حمایت از معلولان، سالمندان، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک به حادثه دیدگان بلایای طبیعی، تسهیل امر ازدواج و همچنین کمک به کودکان بد سرپرست و بی سرپرست اعلام کرد و گفت: در همه این حوزه ها با تلاش و همکاری موسسات مردمی سعی می کنیم تا یاریگر نیازمندان باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: در بخش وقف نیز به رغم گرایش عمومی به سمت حبه، نذورات و صلح همچنان به تقویت نهاد وقف و عمل به نیات واقفان اقدام می کنیم تا این امر خداپسندانه به عنوان حسنه جاریه مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

ستوده وقف را متفاوت از سایر امور خداپسندانه بیان کرد و افزود: افرادی که وقف می کنند در حقیقت به مدیریت اموال خود دست می زنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت شش محور امور خیریه در اردبیل

تقویت شش محور امور خیریه در اردبیل