مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 12:502021-05-28بين الملل

تظاهرات میلیونی «مجازات اسراییل» در پایتخت آمریکا


فردا شنبه قرار است تظاهرات میلیونی در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در واشنگتن برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری وفا، موسسات فلسطینی،عربی،اسلامی و موسسات آمریکایی فعال در ایالات متحده آمریکا برای برگزاری تظاهرات میلیونی روز شنبه در واشنگتن پایتخت آمریکا خود را آماده می کنند.

این تظاهرات با عنوان مجازات و بازدارندگی اسراییل و محکومیت جنایت های مستمر ارتش رژیم اشغالگر اسراییل علیه ملت فلسطین که آخرین آنها جنگ علیه نوار غزه که جمعه هفته پیش به پایان رسید،برگزار می شود.

این موسسات به بسیج مردمی برای این تظاهرات مردمی پس از موفقیت شان در بسیج ده ها هزار نفر در تظاهراتی که در دوره جنگ علیه غزه و حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه در تعداد زیادی از شهرهای آمریکا از جمله نیویورک شیکاگو، دربورن،تگزاس و سان فرانسیسکو برگزار شد، ادامه می دهند.

این موسسات از طریق شبکه های اجتماعی و از طریق خود اعضای موسسات برای مشارکت گسترده و قوی در این تظاهرات در کنار فعالان و مدافعان حق فلسطینی ها در جامعه آمریکا دعوت کردند.

در همین حال، گروههای عمل ملی و برخی سازمان ها فراخوان های منطقه بیتا و کمیته های مقاومت مردمی فلسطین امروز جمعه خواهان مشارکت برای محکوم کردن شهرک سازی در شمال کرانه باختری اشغالی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات میلیونی «مجازات اسراییل» در پایتخت آمریکا

تظاهرات میلیونی «مجازات اسراییل» در پایتخت آمریکا