مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 19:052021-05-28اجتماعي

راه های متفاوت ارزیابی سطح یادگیری دانشجویان در آموزش مجازی


رییس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: روش های آموزش در دوران برگزاری مجازی کلاس ها متفاوت هستند و به تناسب آن، راه های ارزیابی سطح یادگیری دانشجویان یکسان نیست.

- جبارعلی ذاکری رییس در حال حاضر برای ارزیابی سطح یادگیری دانشجویان به نمره آزمون پایان ترم تحصیلی اکتفا نمی کنند و در طول ترم، با برگزاری مستمر آزمون های شفاهی و تشریحی و.

سطح یادگیری دانشجویان را مورد سنجش قرار می دهند و همین مسأله احتمال بروز تقلب در امتحانات را کاهش می دهد.

* حفظ سلامت آزمون های مجازی رییس دانشگاه علم و صنعت ایران اظهار کرد: خروجی درصد قبولی و نمرات پایانی دانشجویان در ترم قبلی که استفاده می شد و همین مسأله کمک زیادی به این مراکز کرده تا از افت کیفیت تحصیلی جلوگیری کنند.

ذاکری تصریح کرد: برخی اساتید در طول ترم به صورت مداوم به برگزاری آزمون های شفاهی و ارائه تکالیف و تمرین هایی به دانشجویان می پرداختند تا مانع افت یادگیری شوند؛ بر همین اساس دانشگاه علم و صنعت در این بخش عملکرد مطلوبی داشته است.

وی گفت: از سویی، اساتید از این امکان برخوردارند که در زمان برگزاری مجازی آزمون ها، سؤالات را به صورت سطح بندی و متنوع یعنی آسان، متوسط، سخت طرح کرده و در اختیار دانشجویان قرار دهند و با این کار به جلوگیری از تقلب بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های متفاوت ارزیابی سطح یادگیری دانشجویان در آموزش مجازی

راه های متفاوت ارزیابی سطح یادگیری دانشجویان در آموزش مجازی