مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 23:052021-05-28اقتصادي

صادقی: تصمیمات بورس یا از بیرون سازمان است یا به نفع مدیران بورس!


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سرمایه و بورس با اینکه مشمول مصوبه سران قوا و حمایت های مالی و تزر یق نقدینگی از صندوق توسعه ملی شد، اما در روز های گذشته با ریزش های متوالی نشان داد که حمایت های غیر اصولی ودستوری نمی تواند گرهی از کار بازار باز کند .

- صادقی: تصمیمات بورس یا از بیرون سازمان است یا به نفع مدیران بورس! کارشناس بازار سرمایه گفت: مشکلات بورس ناشی از این است که سازمان و شورای عالی بورس آنچنان اهمیتی به نظر کارشناسان نمی دهند و عملاً از آن ها نظرخواهی صورت نمی گیرد، در حالی که برای هر موضوعی بهتر است از متخصصین آن هم در بین عموم جامعه نه کسانی که در بورس ذی نفع هستند نظر سنجی صورت بگیرد و حرف آن ها برای تامین منافع خودشان اجرا شود.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سرمایه و بورس با اینکه مشمول مصوبه سران قوا و حمایت های مالی و تزر یق نقدینگی از صندوق توسعه ملی شد، اما در روز های گذشته با ریزش های متوالی نشان داد که حمایت های غیر اصولی ودستوری نمی تواند گرهی از کار بازار باز کند وبازار را به وضعیت نرمال و متعادل بازگرداند.

قاسم صادقی؛ کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با دانشجو به مهمترین ایرادات و عوامل مخربی که وضعیت بورس را به هم ریخته در ادامه این مصاحبه اشاره کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: تصمیمات بورس یا از بیرون سازمان است یا به نفع مدیران بورس!

صادقی: تصمیمات بورس یا از بیرون سازمان است یا به نفع مدیران بورس!